Sunday, September 30, 2012

no caption

hallo u'oll
assalamualaikum...
what up?
wahai blog ku
hari ni dan hari2 seterusnye
sile jangan marah kalau
ko asyik menerime entry yang jiwang karat
b'coz..................
I'M IN LOVE wif MY SYGS
who tat guys??
eh hello, follow la entry before2 ni
sebab aku malas nak hawt kan ncik sygs aku
nanti u'oll jeles sesangat
kahkahkahkah


wahai belog ku..
u know what..
aku tak penah feel this feeling toward someone
EVER!!!
tak penah tahu....
apekah maknenye yeee....
hahahahaa

before....
even i have A boipren
A di bold kan sebab aku tak penah pasang lebih..harap maklom
tapi aku tak penah macam ni..
always nak call  & mesej
nak taw everythng yang ncik sygs bwat
even dy ilang p toilet tapi tak bgtaw pon bleh bwat aku seriau..
hahahahaa
terok sangat bukan
peduli ape aku
boipren aku kan..
lalalalalaaaa

aku da brubah
yeeee
tp bukan jadi gorila yee
brubah jadi makin matang, cool, manje and gedik
gedik tu memang tak bleh nak elak da kan
and the most things i like bout him is
he try to be a part of my famly..
tak kesah chat ngn mak aku pon
cool dowh ncik sygs ni...
he is the one who i looking for
aku harap takde laen da..
plss pray for both of us..

thnx fr reading....
lot of  <3

No comments:

Post a Comment