Tuesday, September 25, 2012

hari paling......................

hallo sumorang
i'm back
erkkk...aku mane penah pegi
lupe kan saje

wahhhhh................
asal wahhhhh tetibe?
sebab aku excited gile hari ni
dari semalam punye semalam punye hari tu punye semalam
sampai da lupe hari ape
aku ngan kekakak aku nak blek batu pahat
our hometown
beraye??
tak lah...
raye da habis sedare
kami pergi bertujuan
betol kan kete racing mak aku la

peh semangat weh bangon sesuboh alam
mandi cam pelesit
sebab sejuk yang teramat
nampak tak aku susah mandi pagi
KANTOI!!!
hahahahaha

lupe kan pekare di atas
then begerak la kami naek keta selam mak kami tu
jalan yang patot nye 2 jam
amek sampai 4 jam
stop sane...stop sini...makan2...buang pape yang patot
memang CEPAT la sampai nye kan..

sesampai je kete da ramai
tunggu turn
dari pukol 11 pagi sampai 5 petang
kak long aku ajak pi tengok wayang Untuk Tiga Hari
bleh tahan la cite tu
tapi aku TIDO!!!!
failed dowh prangai
then jejalan sampai patella aku cannot be used anymore
expired suda kan..

so keletang keleting keletung kelentong
pukol 6 lebih baru gerak balek nogori
memang hari ni aku bejaye membakor beribu kalori
sebab jalan berbatu2
TAHNIAH GEWDIQ!!!
maka habis lah perjalanan yang takde tujuan seharian
sumpah kaki aku sakit..
badan aku lepak gile
perot aku pon tak bagi kejesame
sume memang terbaek
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ni la hari paling pailang dalam idop untuk taun 2012
kalau de lagi pailang, akan ku update....

sekian...TAMMAT

No comments:

Post a Comment