Monday, October 1, 2012

Thx Allah

hai blogger...
wassup
assalamualaikum
wahhh hari ni aku update siang
caye tak..caye tak..gile tak..
hahahaha

woii p tengok  title aku
ape ade?
nak taw story disebalik title?
let cekedaut....

as a muslim
aku ni tak lah baek sangat
tapi solat tu wajib la kan
zuhur hari ni
aku solat la camni biase
tapi aku lupe ak tutop pintu bilik
aku ni ade kucing2 yang comel dan manje
merekor suke meleset2 kat kaki tak kesah la sape pon
merekor?apetu
mereka la tp kan kucing...
so jadi la merekor
HAHA
ok terus kan story
salu nye if pintu bilik tak tutop
merekor akan masok and kacau aku
but today ade 2 ekor kucing aku ni
masok bilik mase aku solat
tapi merekor tak kacau pon
then trus keluar
alhamdulillah
aku dapat habis kan solat dengan sempurna

MIRACLE
no la... ni kuasa Allah
bile kite ikot perintah Nya
insyAllah semua di permudahkan
so aku harap kowang dapat amek iktibar
blog tu blog gak
fb tu fb gak
tp tuntutan agame tak mo lupe ye

happy ready
tata

No comments:

Post a Comment