Friday, September 21, 2012

jom polo belog saye

hoiii!!!errrkkk sorry
assalamualaikum
mahap la terhoi td
excited nak meng'taktiktaktik kat belog aku hari ni
sooo ape aku nak merepek bedasarkan title di atas ek
errrmmmm
oooooo
aaaaaaaa
(sambil korek2 idong n kesat kat suar....ewwwwwwww)

hah!!!
ingat da
hari ini ade lah dalah 3297672328 orang mintak aku follow blog mereka
oke aku tipu je..excelli tak sampai 15 orang pon
aku sebagai insan yang jujur dan lurus
terus mempolo belog mereka
sambil2 tu aku pon promosi la belog aku yang hawt ni
perasan!!
tapi aku tengok tak increase2 pon followers tu
so aku jadi kecewa
so aku pon takde idea nak menaip da
so aku pon rase da sampai penghujung entry
so oke la
oppp jap
pas bace jangan lupe polo belog saye ye
TRIME KASIH DAUN SIREH

i lebiu..u dont leb me, who care!!hahaha

tata

No comments:

Post a Comment