Friday, September 28, 2012

the one and only

hallo sumorang
pukol bape ni?
erkk...pukol ba** sampai mati
hahahaha
budak kelas aku kompem paham benda ** tuh!

nyway sumorang
aku excited nak cite
alaaa aku memang salu excited kot
KAN..............
hahhahahaa

oke...
entry kali ni pasal seseorang
memang la salu nye pon pasal seseorang...gebang siak
eh bengong, pasal someone special la ngoii
susah kalau lurus kalah kan bendol nih!!
ahahahahaa

perenggan atas takyah bace
semak mase je
erkk tapi for sure kowang da bace before aku bgtaw kn...
LOL!!

bile nk start cite ni bhai

yela2...start da ni

oke...AKU SUKE DIA
sape DIA...
yang penting bukan boipren ko...OKE!!
FAHMIEY
asal tulisan pepel(purple) ni besar len macam?
sukati aku la
name boipren aku
ko ade??
xde kan
hahahahahaha (gelakkan kan ko laju2)

how is he??
ni biar aku habaq mai
lelaki ni sweet
lelaki ini comel
lelaki ini pemarah(tp saye suke)
lelaki ini mengajar aku untuk jadi lebih matang

1.bile ngan orang laen,mereka ikot rentak aku
tp dengan lelaki ini, TERBALIK

2.bile ngan orang laen, i am the boss
tp dengan lelaki ini, aku adalah pembantu bos jerk!haha

3.bile ngan orang laen aku pemarah
tp dengan lelaki ini aku sangat penyabar

point ke 3
Cek Gewdiq PENYABAR??


i don't believe u girl...
weh peduli ape aku ko tak peduli
ni cite aku
kesah benar dowh!!
hahahaa
tapi ini la
makhluk Allah yang satu ni la yang yang bleh wat sumenye psal aku terbalik
hahaha lu memang terbaek dowh
sebab tu aku sayang ko
hikhikhikhik

untuk sumorang...
doakan kami ye
sy syg sumorang
tp sy syg pahmiey lebih

tata

No comments:

Post a Comment