Friday, September 21, 2012

sy dapat kwn baek baru...!!yaeyyy

WOI BANGON!!!!
hahahaha tekejot tak
padam muke
aku saje je nak anjat kan kowang
sekarang pukol 4.49 pagi
dan aku tak tido lagi
rekod baru untuk taun 2012
tahniah..tahniah..tahniah..tahniah..tahniah..

eh2 da nampak ea title aku
tapi cite tak masok lagi
terok vetol aku ni
ape jadah taip betol cam tu an
ni belog aku
sukati aku la
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

oke cepat masok story
banyak sangat ko da melalot ni biey
malam ni aku tak bleh tido
sebab aku minom....................................................NESCAFE (tidak berakohol ye)
lalu mate tak bleh tepejam
so tetibe ade la budak ni BING aku
bing....bing....camni la bunyiknye
aku busan so layan la kan..
before ni kitowang penah chat but just chat
but today banyak aku taw pasal dy
kembar dy and familia
so ati aku yang lemah lagi lembot ni
khaaaaaaaaakkkkkk pppppuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh
tersentuh la kan
so aku decide nak jadi kawan baek dy
even tak kenal but i take that risk
tak salah kot besangke baek pade orang kan
STUJU...stuju......woii sape menjerit2 ni

persetankan suare2 luar
so aku pon chat n chat n chat n chat
dan aku suke care dy yang sempoi
sebab aku pon sengal lebih kurang je
sedar diri ini oke!
jadi kejadiannya kami pon berkawan
dan aku senang dengan budak ni
so aku happy
kowang tak suke
pi tido
jangan kacau aku yang segar bugar ni
hikhok tu ape??
RASIE
(kuar tajok lg...okbai)



No comments:

Post a Comment