Monday, September 24, 2012

Allah always be wif u..insyAllah

hallo blogger...
assalamualaikum
ok...hari ni takde tulisan kaler2
sebab aku takde mood
kawan baek aku
di langgar...di rempuh...di smack down masalah
ati aku tak tenang
aku nak yang terbaek untuk dia
tp dia asyik sedih and menunggu something yang tak sure muncul
kalau la aku de magic
aku da lame buat dia ilang ingatan(untuk certain things je la)
asalkan die tak sedih da
its enough for me
sian ngan abang dia

hello kawan saye yang tercomel
fyi, abg u yang senget,bengong,sengal,wat lawak ntah pape
poyo, baran,eh sume2 la ni kan
syg u sesungut sesangat
even i dont know u both closely
but aku rase aku cam da knl kowang sonce we r born
hikhikhik
poyonye ayat

ops dont gelak2
tak lawak pon oke
for my dear pacik comel
u hav to move on
ta payah pikir benda2 tu sume
we are always ade ngan u
and remember
ALLAH will always there
for u my fren...

keep prayin'....
insyALLAH everything gonna be ok....
i sayang u and we are fren
TAKE NOTE...

No comments:

Post a Comment