Tuesday, October 16, 2012

Tulang Repot

assalamualaikum sumorang
sihat ke?
pelik kan title post aku kali ni
nak tau mengapakah?
ayat skema siak!!
peduli ape aku
haa nak taw ke dak nih?!!
yela2 aku nak story

eh angpa da makan belum?
mandi da?
kemas umah?
kalau angpa tanya aku
jawapan aku BELUM untuk sume yang di atas
sebab ape?
aku tak mandi sebab air masih sejuk
aku tak makan sebab aku x lapar la mangkok!!
aku tak kemas umah sebab umah aku always kemas
bajet baguss!!!puihhhhh
tak puas ati habaq mai depan2
jangan dok kutok blakang2
tak dak tuttt ka?
adehhh...

weh taun bile nak start story la giler!!
yela2 aku nak start la ni
kabut betui la ang pa ni
haaaa pasai pa tajuk aku lagu tu?
wehh manada lagu
aku tak maen lagu2 ni la haii
WOII LINCAH LA SIAMANG CITE!!!
yeee aku cite la ni

haaaaaaaaaa..........
angpa taw kan aku da 1 lagi umah
tp umah taman la
ondeway siap da umah tu
so aku ngan puan bonda jak yang tinggal kat umah sekarang ni
kitowang je la cam buroh paksaan
tak terpakse pon.....sebab aku ikhlas
oke tipu....rase terpakse ckit...
arrrggghhh lupe kn
haaa then nak tunggu abang2 akak2 aku balek memang ntah taun bile la kan
aku ngan puan bonda pon angkot la skit2 barang
pakai kapal selam mak aku tu
then barang tu mostly berat2 dowh
tong gas, kosi jati, katil
ko pikir...tak cam iron woman lak kami an
memule tak ase sangat
sekali malam tadi pinggang aku stuck
peh ase cam nak patah weh
tak penah sakit camtu
ncik boipren soh makan pain killer
then aku buboh skali minyak panas kat pinggang
alhamdulillah
oke la sikit semalam

yang sonoknye
buat petame kali nye dalam idop
aku tido statik start tido sampai bangun subuh!!
WAO SOOOOOOO IMPRESSED!!!
kan...hahahahaha
bajet betui aku ni laa
tu pon nak cite
eh sukati aku la setan!!
blog aku ke blog ko
puihhh!!!

erkk..erkk...
tapi an
benda tu ilang sat jak
ni ada lagi
pehh memang solat dudok atas kosi la aku
pedih siot!!
tak pe la
redha jak kan
if malam ni tak oke
aku janji esok aku p check...
oke tak janji..

alaaa benda bleh bincang maaa
esok oke
aku yakin laaa....
hehehe
oke la
nak masok zuhur da ni
aku chiow dulu
nak mandi
rasenye air da panas tu
hehehehehe
eh2 sumorang
thx fr reading
doa kan TULANG AKU TAK REPOT ea!!!!
maceh and i heart u'oll

tata

No comments:

Post a Comment