Tuesday, October 16, 2012

girl besfren!!guess what??

assalamualaikum sumorang
hallo2 bagi non muslim
wassup untuk yang kekeliruan identiti
wahh..post kedua untuk hari ni
mengapakah aku terlalu rajin?
ayat ko sile godai la abby! 
mampushh tak layan
ketawe depan muke ko..
KAHKAHKAHKAH.....KAHAK!!

oke puas da bagi bao mulot kat muke orang...
pasti enak aroma nye kan.haha
haaaa....korang
entry ni kali ke dua untuk hari ni
eh..aku bukan da mention ke tadi
ahh lupe kan yang petame tu
blablablabla.....

hishh aku nak start story da ni
tapi asal jari and otak memboikot lak haishh
woi jari ngn otak
jangan macam2 la woi
ikot cakap mate aku ni
erkk mate ko bleh cakap ea gewdiq?
pehh unik dowh lu!!
woii stop la mengarot
start la story weh
penat da aku buat ayat ni

yela2.....
aku story da ni ea
GIRL BESTFRIEND...
bagi pompuan mesti la jawapannye
beg tangan, shopink, make up
blablablabla
bagi laki plak mesti wallet semakin kempis...mase terbuang....BORINK
wehh2...bukan benda tu sume aku nak share ni
asal la primitif sangat otak angpa ni
dok zaman batu ka?
ni mesti kelahiran semula kan
kahkahkahkah....

da2....takyah nak gelak sangat la kan ko gewdiq
aku tapak melekat dinding ko nanti
woii jangan maen kasaq!!
aku ni kak chik taw...
seram tak seram tak...hikhikhik
haaa ni nak habaq...
girl bestfren tu adelah JERAWAT
benda yang pmpwn paling alergic tapi salu je lekat
lagi kalau muke stok2 clean & clear cam aku kan
skali dia mai..
hambekk ko!!!
dia pikir muke aku ni R&R ka nak stop2 sukati
pehh bile dia dok mai rasa cm tak nak kuar umah
seminggu menempek kat muka aku
seminggu la jadi anak dara paling baek!
statement sile terjun longkang ye gewdiq!! booooo


and now, my bestie sang jerawat sedang menunjukkan diri kat dagu runcing aku
pehh!!!!
cam tak nak besar lak an kali ni
8 km dari aku da nampak weh
memang tak kuar umah la 8 hari
trime kasih jerawat!!

pe aku nak buat?
same cam before2 ni
search internet cari care nak ilang kan
tapi mostly memang tak bleh pakai
so ape nak buat?
REDHA!!
bukan lame pon
(sedapkan ati sendiri) >_<

pehhh............
ape mau bikin maa
camne nak sorok benda ni
foundation?
TAK PAKAI
bedak tebal2?
TAK LAYAN
so..........
pasrah saje lah macik gewdiq...

sumorang...
kalau ade care nak ilang kan benda ni tanpe parut..
share2 dowh ngan aku
sabtu ni aku de kenduri kawen
tak kan nak bawak skali kawan baek aku ni kan
plss sumorang..
please ea....ea....ea.....ea....EA!!!!
hikhikhik

maceh sumorang..
ilebiu ketat...
ehh2 sat.....
trimas sebab membace benda mengarot ni

tata

No comments:

Post a Comment