Tuesday, August 7, 2012

Penghapus Dosa..Alhamdulillah

hallo bloggers..wassup..assalamualikum..wahh...pejam celik xsangka da 2 minggu kite berpose kan...so rasenye x terlambat lagi kot aku nk ucap kan..............
hehehhehehee

sowie laa...aku mmg xsempat nk update blog sbb bermacam dugaan aku trime d bulan mulia ni...sorry again frens....ni aku nk story, berdasarkan title blog aku tu, aku nk share la dugaan yg aku trime...masok hari ni da hari ke 4 aku kne batok2 yang terok sampai kan temperature badan naek, kahak aku BERDARAH!!!horror weh..batok sampai muntah beserta darah..sian dowh aku (erkk siankan diri sndri :) ).....siksa jangan cakap la..smpai tido pakai long sleeve n stokin...da cam kat eskimo weh..hahaha...but pada aku its oke..Allah nk uji hambaNya di bulan yang mulia ni...hurmm....ni kat cni aku nk mntk kowang doa kn aku cepat sembuh ye..hehe maceh frens....

oke tutop story sedih...diam x diam raye da nak menjelang kurang dari 2 minggu..waoo!!!xsangke kan??cam cepat je mase belalu..dulu mase kekecik aku rase nk habis kan sehari pon separuh maut..tp sekarang, jap je da 2 minggu....kan3??hahaha...nyway, da bwat preparation untuk raye?kuih raye da buat??baju raye da ade??ZAKAT da bayar??yang ni paling penting..dalam kite gembire, jangan lupe yang x berkemampuan yee....oke la..sampai cni dlu coretan tengah malam aku....so pade kowang sume, esok jangan lupe bangun sahur yee...daaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment