Wednesday, August 8, 2012

Kesah Si Katak Di Pagi Sahur

hallo fren...assalamualaikum..wahhh....cam menarik kan bunyik tajuk aku today....hahaha...ni aku nk story morry kat kowang ni....kisahnyer bermula seperti ini...................................................


comel kan haiwan di atas....tp haiwan dalam story aku ni x la secomel katak kat atas nun...tp jaoh lebih huduh....jenis katak yg besau bapak ngn kantong besau dy n kaler ijau lumot...pehh sadis...bleh bayangkan x??eeeewwwwwwww....

kisahnye bermula pg td..dalam kol 4 pg aku nak bangun tlg mak aku msak sahur....then p la kency (buang air kecil dalam bahase comel) kat toilet..aku bukak la lampu tp mate masih tertutop...so konpiden nye la aku meneruskan hajat an...habis je sume aku bukak la mate sbb nk bersih kan muke dan gosok gigi skali...NAAAAAAAAAAAA.............tokojut omak den......bosa nyooo encik kodok depan aku....xleh blah dy menghadap aku lak uh..adehhh..tetibe ase segan walaopon dy mungkin x mengerti pape..hahahah..lalu aku laju selaju2nya amek plastik and tangkap ncik kodok tu n buang blakang umah....eeeeiiiiiiiiiiii...segan, geli, blur sume ade......adoii..mengapakah encik kodok itu berade di siitu ketika aku nk melepaskan hajat....adehhhh!!!

p/s: buang la air sambil bukak mate yeeee....~~~ =D

No comments:

Post a Comment