Tuesday, August 14, 2012

makhaiiiikkkhh!!!tekejot aku...!!

hallo blogger...assalamualaikum..wahhh!!! dasatnye title entry kali ni..hahaha....nk taw pe yg belaku??sat g aku story..let cekedauuuttt!!!


see tat face??!!begini la muke aku akibat terkejot berok yang amat...ape telah belaku??ni aku nk story morry kat angpa...

td petang after iftar aku ngan mak aku yang rawk p la ke pasaraye MYDIN yang memang terkenal ngan barang yang murah berpatotan tu an..masok2 je memang ramai gile bapak aihh owang..dengan lagu raye lg...masok2 ade kuih raye macam2 jual..memang populasi ko nak jumpe ngan owang yang ko kenal sgt la tipis....but then..........................jeng..jeng...jeng...jeng....

aku terpaku di tempat ku berdiri..mengapakah??kerane..................di depan aku ni ade 1 makhluk yang sangat2 aku kenal...MY EX SCANDAL IN FRONT OF MY FACE!!!! what the fish......rase darah berhenti mengalir(cite tipu), jantung berhenti berdegup(tipu lg) dan kaki rase x jejak tanah(yang ni betol)...dan lg mengharukan dengan machonye beliau bleh jalan ke arah aku...ape nak bwat??aku hanye mampu tersenyumand say hi...owh man...aku taw senyum aku memang x ikhlas gile time uh..ADEHH!!

mase tu aku mengharap seowang hero(xkesah la batman or superman) datang menggapai tangan menyelamatkan aku dari dy but..............sia2 saja......dan2 la nak tanye macam2...p ngan sape, cari ape..hello2...mak aku depan mate, aku kat mydin..mesti la cari barang..xkan cari jodoh lak...haishhh...

and Alhamdulillah dy sedar aku x slesa kot...and dy angkat kaki ngan cepat dan pantas...aku menarik nafas legaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gile..hahaha...soo..tu la story aku terjumpe ngan ex scandal di bulan yang mulia...apakah tandanya??AKU XNK TAU!!hahaha...

~thx fer reading & i heart u all~

No comments:

Post a Comment