Friday, August 10, 2012

Kehebatan Telor

assalamualaikum genx...hallo.....haii...hari ini aku nak share pasal keajaiban telor...nak taw???cekidauuutttt!!!
                                                                                    

penah nampak dan makan??dengan care apakah??rebus, half boiled or goreng?oke...ni aku nak story...sekarang aku da pakai braces..ape tu braces??pendakap gigi la..adehh...da tutop cite tu...so sebab braces ni untuk beginner memang menyiksakan...aku tak bleh makan maen amek je....da 2 minggu ni aku makan benda yang mudah telan cam bubur and sup...

so tenage untuk menjalani puase di siang hari pon agak terbatas la kan....mak aku pon kesian tengok anak dy ni so sahur td mak aku da wat kan aku half boiled egg a.k.a telor separuh masak...aku memule da nak temuntah gak but telan je la...kalau tak, ponteng pose aku nanti..haha...

nak di jadikan crita, siang tu memang aku betenage laen macam la..maybe sebab telor ni yang bagi aku energy kot...so aku nak bgtaw kowang ni, if da cam boring nk mkn mcm2 d sahur hari, kowang try la wat half boiled egg 2 biji..then makan ngan kicap and lada sulah....pehhhh sedap wehh!!hahaa...insyallah kowang bleh bejoging lg petang before berbuke pose tu...siyes!!try la.oke..hehe


oke...begini la rupe telor bile di half boiled kan...nampak eeewwwww tp sedap oke!!!

~Slamat Mencube~


No comments:

Post a Comment