Tuesday, October 11, 2011

Time To Change....

hallo blogger....assalamualaikum..waddup yaw?hehe....raswk gewdiq lak ni haihh....untuk sebulan ni aku nki membosan kn kowang je bace pasal praktikal aku yg x bape nk lame ni kn....erkk...today was my second day....agak penat la..sebab semalam x leh tido..encik GUNTUR sabung menyabung pukol 5 pg...aku rase kawasan umah ni kawasan tadahan petir la..hahahaa....bkn tu aku nk cite sebenarnyer..hahaha...cek this out yaw..then aku story okies..

see the cutie2 baby face...erkk....kidding...

ni attire aku bile masok gym..yela kn..x kn nk pkai bju kurung lak..nnt masok treadmill trus x berkain aku..hahahaha.....today kerja x banyak..tp ade la keje...dyong mmg sume sempoi2....da cam lame kenal da..x rase kekok la an....then petang lak mase di tunggu2...actually encik H tu hanyer menarik pd first sight je kot..sebab today nmpk je dy trus cam biase2 je...maybe sebab smlm dy pakai sleeve less kot...pehh mmg cam RAIN la kan..hahaha...td kat gym pas bersih2 pe yg patot, dapat gak la workout..bakar lemak2 sume..hehehe..best gak bdn berpeluh2 dlm gym ni..x la dok kat kaunter je an...

ni aku da pai umah trus mandi, gosok kurung, masok kn sport attire dalam beg and bwat report..settle....tido awal nmpknyer malam ni..hahaha....thx for reading...

p/s: cukop sebulan ku kat sini, bdan ku da cam malek noor kot....tnggu je la ek...
mood: muscle sourness T___T



2 comments:

  1. mak kate susah maw bace blog ko...mate tue mak xnmpak...so tukar la tulisan tu yerrr

    ReplyDelete
  2. hahahahaa..bilang ngn mak, da okies da..bleh bace berulang kali da..haha

    ReplyDelete