Wednesday, October 5, 2011

Girlz Day Out!!!

hallo blogger.....wahh.....setelah menempuh 5 paper yg membunoh, akhirnyer dpt merehatkan otak dan mate dari nota dan buku...hehehee...so sronok okies....lg sronok bile dpt lepaking with the girl my sygs and my tunang......sgt menggile bile menjadi tourist di tmpt sendri okies..x sangke ku segile ini..hahahaha..lets enjoy the pixcha.. =)
me and my sygs...

me and cek tunang.. <3

be a tourist at own place..haha

muke lapar tp nemo mamam..hehe

::T.U.G.U  N.E.G.A.R.A::

buruh paksaan jalan..haha

mencurangi sygs saye..haha

cek sygs..

cek tunang..

lastly tinggal kan dua2 utk encik gula2 hati saye..the man that i heart so much....being wif me in happy n sad..thx frens...i do heart u dowh..hahaha..DUDA ku..=)

p/s: sgt seronok weeknd bersama mereka...cant wait for lepaking season 2..hehehee.... luv u my sygs2....













No comments:

Post a Comment