Friday, October 14, 2011

off9..demi 1 perjuangan....ecehhh... =)

tonite malam terkahir sebelum aku rest panjang dari on9....tenang kan pikiran dr pkir psal boyfrens org, yg x penah nk dok pikir sal aku..ecehh..lebih nmpk..hahaha....terfrust ckit la..alaaa ckit je..adat la..ati wanita comel...ecehh prasan lg..haishhh..hahaha....no la....aku becuti ni adalah sebagai penutup utk sukan seumur hidop ku(x jnji okies)..ade game at segamat ygv aku x nk bg taw bile kah tarikhnyer..takot lak kowang dok serang uitm segamat nk tgk aku maen..ecehhh..prasan lg..wakkaakkaa....jom tgk pixcha ape yg betuah kali ni sebagai pemangkin semangat aku nnt..


yaaa...this is my last game...and aku akan perform sehabis baek..putos nyawe pon x kesah da....yela kn, xde kasih, so mmg x kesah da la..hahahaa T__T  ..(sedih dalam ketawa) ecehhh lgg...hahahaa.....

goal kali ni, seperti biase...menjaring kn sebanyak goal yg bleh.....1 game wajib lebih dr 20....maen 7 mnit...ckop la tu kn..hehe...but utk bwat cam tu, mmg aku kne becinte ngn tiang goal la....hello..who care....biar la...janji x kacau boyfie org..kn2??hahaha....

ku mesti igt janji kat diri..no luv till u gt the gold.....yaaa.....bulat kan tekad..no segi2...okies RAWK..hehe...so kepada diri sendiri.....so chayok2 okies....lupe kan sume yg bwat ko merana....tinggal kan kat Batu Pahat ni..bawak tekad yg kukuh ke Segamat.....aku yakin kat diri aku..mesti boleh..last game must be the best ever!!! yeayyy!!! genx2....plss doa kn buku lali kanan dan lutot kiri ku x tertanggal till the end of game k..hahahaa...luv ya.....

thx for reading...dont forget to leave ur comment....=)

No comments:

Post a Comment