Saturday, December 3, 2011

::Ada Cinta Ada Curang::

hallo all..assalamualaikum...so sorry my sygs, scandal, love and sape2 laa....da jarang update my blog ni...agak bzy skg..sbb da start new sems...plus, line celcom kat my study's area agak gampunk.hehehe..so sorry again...



as org yg comel serta bejiwe remaje kn, mesti la aku x lepas dr kemelot chenta.....tipu la kalau angpa x penah mengalami tis situation.... but utk taun 2011 ni, mmg taun single utk aku kot..hahhaa...x de plak jejake kachak or hawt yg sudi memberi kuv nye pd aku ni..haishhh..hehehe...laen plak story ngn insan yg da memang ade girlfie tp sebok ngn ushya line kak ni haa...runsing ati ni di buatnye... =D

bile ati yg kecik ni di cuit, mesti la ade rase bhgie kn....but kne la realise...chenta ni bkn sebest cam di sangke kn...x yah la nk dok tgk cite melayu sgt..sume  nk happy ending je...even org tu bkn milik kite but the end ttp gak jd milik kite..pe lak prasaan pihak lg 1 tu kn..think about it babe....cam aku...hehehehehe.....aku rase utk 5 bln ni aku idop bahgie dlm derita org len..yess..pengakuan jujur.....jaat ke aku??mmg jaat..but xmo la marah dlu..skg ni aku dlm proses menjaohkan diri dr si dia....hehehe...baek kn cek gewdiq ni.. =))

xtaw nk suke ke sedih ni...


but beb...bkn mudah...yela kan..ati da syg..aku ni plak mmg susah nk syg dan susah nk lupekan..payah beb..but i hav too....demi kebahagiaan kaum aku sendiri, aku wat keputusan camni..sakit sgt beb sbb aku taw psal dy and his girlfie but his girlfie x taw pasal aku...x aci kn!!hahaha....tp nk wat camne kn..da aku yg bemain ngn api..amek la ko situ..ye x??hehe....

kalau dulu, tiap minit bermesej, call and take care of each other...but sejak 2 bln lepas, aku da men'slow'kan sume tu....first, sbb his girlfie da taw and the second sbb aku yg nak camtu.....and Alhamdulillah.....berkat solat, aku doa kat Allah...mintak hapus kan sayang aku kat dy and Allah makbulkan..walaopon x sepenohnye aku dpt ilangkan..at least aku x rase sunyi sejak x msj ngn dy...hehehee....

bile aku pikir, sape yang jahat..aku ke dia??jawapan first, aku la yg jahat..sebab even da taw dy da de special, aku tetap nk kacau line...but second answer yg kuar, dy pon jahat gak...da de awek cun, kaye and bleh dikate kan perfect pon masih nk pasang laen..khann??hehehe..xpe la..for now, aku rase aku free and i luv to be like this..sape nk cple ngn aku,cple la...but bile da smpai jodohku, aku trime seadanye...xkesah la cacat ke, x kachak ke..yg penting imannyer....bleh jd imam aku kat dunia dan akhirat, ckup la kan..hehehhe.....

so sygs2, scandal2, darling2, honey2, doa2kan la aku ye....insyallah taun 2012 ni, aku akan dapatkan calon menantu bongsu utk mak aku..hehehehehe..cool kn ayat??but sume tu tunggu je la...x kesah pon sape orgnye, yang penting he luv me the way i am and mesti la SINGLE....hehehe..kann???tu je kot utk kali ni..panjang sgt da ni.....ok dehh....tata..assalamualaikum....


No comments:

Post a Comment