Saturday, November 26, 2011

~Keep My Mind and Soul to HIM~

assalamualaikum pd yg muslim, hallo pd non-muslim...haiishhh....the day before tahun baru hijrah 1433....banyak bende dok putaq2 dalam kepale aku ryte now....too many things going up n down around me...cehh ckp homputih lg..xpadan ngn melayu mamak jawe..hahaha....hmm last year aku de wat azam...banyak azam aku..nk tgk??there is the lists

  1. nk jd anak yg paling baek and neva make my mom upset
  2. make a frens
  3. nk jd muslimah 100%
  4. mesti expert masak
  5. be a gud fren
  6. menabung (utk kawen t..haha)
  7. be a gud student 
  8. neva come to class late (haha)
  9. reduce nakal
  10. make a luv with time
and so sad sebab x sume nye tercapai....6 over 10 je yg dpt di capai......yg laen??adoiii failed btol la..huuuu.....so for this year, aku da masok kan yg lg 4 tu into my list for this tahun baru hijrah..aku harap for this new year, everything gonna be as well as i wish...

so utk this year..aku harap sume yang aku da list akan dapat di capai..insyallah....doakan ye sume nyer bejalan lancar..

aku x penah mengharapkan yg lebih..Ya Allah, berikan kepadaku kemudahan dan lancarkan lah segale yang ku rancangkan...AMIN...

No comments:

Post a Comment