Friday, December 30, 2011

!!Superb Disember!!

hallo blogger....assalamualaikum...wahhh..kurang 72 jam dr skg kite akan meninggalkan taun 2011...so aku harap pd sape2 yg wishnye blm tercapai tu, sile2 la capai or qada' kan je ke taun depan ye,,ehhehehe...nyway, sebagai penutup taun 2011 ni, aku nk share pasal bende paling best yg happen kat akhir taun ni..wanna know what???hehehhee...

~TADAAAAA~

holiday time!!!awesome dowh bile dapat spend some time with whole family members....hehhehe..destinasi penutup taun utk kali ni adalah LANGKAWI....peh wa ckp lu, walaopon langkawi da mensia-sia kn penjagaan kulit wa(wa da hitam ok) but i really enjoy to be there...best gile kot.....x caye aku ckp, ah kowang tgk la sndri....sure kowang trus bwat bajet utk ke lngkawi next year....aku lepak sane 4 hari and it is my budget trip ok(padahal da lari bajet gare2 coklat)...so cekidaut lorr!!

at LCCT menunggu fr boarding wif buddies & cek bibah..


pantai cenang yg tenang...sumpah silau..khannn

our budget chalet...rm 50 per nyte...sgt dekat ngn pantai cenang...cool dowh

fr the next day, kami p island hoping..island hoping ni adalah melawat pulau2 yg pemes kat area langkawi ni and mostly pulau2 ni de mitos tersendiri

we are at Pulau Dayang Bunting

kat tasek ni la konon2nye kalau minum airnye bleh pregnant(utk yg suda bekahwin sahaje ye)

erkk....keSENGALicios..

next island kami lepaking kat Pulau Tuba,.mandi2 dan tertangkap sea horse ni...kiut dowh..

afta mandi mande kami p tgk kawanan helang darat dan laut secare dekat...mereka besar ok..dpt tgk care mereka tngkap ikan dekat2..huhu

da bermandi mande dan kesejukkan, kami blek ke chalet dan ready fr going to the CABLE CAR,...

EXCITED!!!

ready utk melompat ke dlm cable car

kami di ketinggian.........x dpt bace..da kabur..ahaha

sky bridge,..lutot ku x benti shaking bile nk lintas jambatan ni..so aku hanye mampu mengambil pixcha dr jaoh..haha

next day, juz melawat2 sekitar langkawi...sebab da penat memerah tenage semalam..

marina quay bay...

panas kelempung before ujan lebat gile

evening before leaving...

walaopon sekadar sewa...tp merase gak bawak kete mahal khann!!haha

find us...could u??hehehhee

otw going home.....flight delay fr twice....adoii lepak gile 6 jam kat airport....concern on my face!!haha


tunjuk perasaan terhadap kelambatan flight!!

juz kidding..hehehe...aku enjoy sampai x kesah kulit turn to black....yg penting aku menghabiskan lebih rm 500++ utk chocolate sahaje..lalalalalalaa....FAT?? next of me..thx fr reading....daaaaaa

1 comment:

  1. seronoknye bercuti .... huhuhu ... jom dtg blog aku ... :P

    ReplyDelete