Friday, January 14, 2011

OMG!!!! ARG ade blog la seyh!!!

Hallo... ni adalah pemulaan aku ade blog ni...actually aku x la minat sgt nk bwat bnde2 ni walaopon kwn2 aku sume da de blog..sbb aku bkn sowang yg suke becerite..misteri gituh loh.haha....ok, here ade la serbe sikit aku nk share psal aku yg slame ni kowang x taw...nme btol aku Fara Ariffa....but aku lg slesa ngn nme Abby...sbb nme btol aku nmpk terlalu lembut, and aku x camtu pon..hehehe.....aku ank bongsu dr 5 bradik but sorry aku terpkse kecewakn kowang sbb aku bkn la ank bongsu yg mnje dlm cite2 drama tu k..hehehhee....actually tgn aku gatal2 ngn bwat blog ni sbb aku suke bg blog owg..jaat kn aku...but x salah kot..hahaha....sape soh kowang bwat blog..da aku 'terbace'...so, pd sape2 yg beminat, follow la ek..muah2...

No comments:

Post a Comment