Friday, January 14, 2011

Nk ke Tak Nk??

Huuurrrrmmmmm.....mmg sakit bile aku yg mengong camni jatuh ati....adoii....hmm....ok...aku nk cite ckit sal dy ni..aku knl MyM0K ni agak lame....lebih kurang 3 taun lpas kat tagged....then ke ym..but bile ym, dy mntk nk tgk wc aku, aku bg la..but aku x penah mntk nk tgk dy..bile chat ngn dy, aku rase laen sgt..walaopon x knl lngsung sape dy tu...sbb aku lupe2 igt muke dy kat tagged dlu..walaopon ramai sgt yg chat ngn aku kat ym, tp bile dy masok line, aku menipu sume owg..aku ckp aku bz...pdahal aku nk chat ngn My M0K ni..hahahaaa...jaatnyer aku...but camtu la..aku minat ngn nme dy, tertarik sgt2..x taw la sbb dy pkai nasi kangkang or mnyk pengasih..but aku x penah musan ngn dy...dy x la cumil walaopon dy salu mngaku dy cumil(prasan sungguh)..haha..tp bile dy syum, aku suke tgk..sweet sgt...mak like u..hhahaha....but da byk kali rasenyer kat ym dy ckp bnde pelik2...cam 'will u marry me' and 'do u luv me'...tp di sbb kn kebengongan aku ni, aku bwat2 x phm and aku suke diam kn bnde tu..bkn pe, aku johor, dy kedah..klu la mnjadi, susah la dy nk anta minang t...huuu..sian wehh..hahhaaa...tp aku x tolak takdir klu btol dy utk aku...hehehe....gatal jap..but 1 je aku x suke sal dy ni, dy salu rendah dri ckp dy jaat, x baek,x ncem, x berharte...but aku rase sedih bile dy ckp camtu...ape mknenyer ek?alamak..huuu...and aku pon jaat, tiap kali bukak fb, tmpt dy aku cri dlu..sbb aku nk tgk dy...rndu wehh..walaopon tiap mlm wc..hahaa..adoii.....ape kne ngn aku ni ek???but, deep2 in my heart(chewahh speaking), aku suke dy...and aku syg dy..and aku akn bg sluruh cinta aku kat dy andai 1 hri dy da jd halal utk aku...jd, Nk Ke Tak Nak, aku ttp akn biar kn hubungan ni tergantung..kami akn ttp bersahabat smpai la Tuhan tntu kn sgalenyer...pe pon, sungguh!!aku syg kmu My M0k!! <3

No comments:

Post a Comment