Friday, May 31, 2013

panggilan mak atau.......................

hallo blogger...
mak aih bersawang da belog aku nih kan..
maklom la...
sedang sangat bizi wehh..
assgment tu....test ni....game tu.....
so SORRY sesangat tahu!

ni tetibe je aku de idea nk update....
ce teka mengapa?
nk taw cite?
sat g aku story...
aaaa story skang la
tunggu nanti makin banyak aku ngarot..
HAHA

korang2.........
nak taw x....
aku baru menendang menimang anak kucing baru
4 hekor sume nye
NUNEZ, ANDRE,.....lg 2........
hmmmmmmmmmmmmmm... LUPE!
HAHAHHAA

eh2 ngarot...
pastu kan...
aku p la lepak ngan merekor...
depan umah,,
sambil2 call cek abg yang susah nak angkat call
sambil maen game CANDY CRASH SAGA(sumpah best game nih)
bukak la sound tab kuat2 macam sakai ko sowang je ade tab nokk..
HAHA

maen punye maen
call punye call
tetibe dengar 1 sore...
nyaring.............
sayup............
menyeramkan...........

APAKAH!!!!

lalu aku mati kan usaha call cek abg,
mati kan sound game candy tuh......
picing kan tinge...
TIBA-TIBA..............
bukan sore mak aku yang memanggil......
TETAPI.........................

sore KAMBENG!!!!
dy embeeekkkk emmmbbeeeekkkkkk..........
errrkkkkkk.....
macam panggil name aku....
ape name aku senang eja ke dalam bahase kambeng?
adakah aku yang salah dengar...
atau tinge da trouble
mungkin jugak tu mmg sore mak aku tp..............
eh xkan la sore mak aku cam kambeng....
hahahahhahaa
mak ooo mak...
den bukan nganjing mak pon...
x........
den wat lawak yooo....
AHHAHAHAA...
pape pon.....
moood aku sungguh,.........................





.......KENPIUS.................

No comments:

Post a Comment