Monday, March 19, 2012

Killer Moment

hallo blogger..haii..assalamualaikum...waahh agak lame mnyepi ni....kompem rindu separuh mati ngan aku kan...da agak da..hihi...mahap dear....aku agak ke'bz'an la skg ni....final year exam da mai da...adehh.....aku da kene benapas pakai tong selam tu haa..x larat nk benapas sendiri....dapat bayangkan macam mane dasatnye kn??hahahaa

sebagai student yang berkarisma sy menjalankan mogok keatas sume peralatan electronik seperti henpon,pesbuk dan telebesen..erkk actually henpon tu x benar..nk aku mati kering x pegang henpon??hahaha

erkk this is only a SIGN lolz!!tp aku hampir2 jadikan benda ni benar2 donk....pendek kate, aku hampir dying ketika menjadi student..sume gara2 LAW subject...pehh stress bile mengenangkan wehh...

and this is how I look fr these several week...agak kusot but dont worry, i'm still kiut..hehehe..so tinggal last paper je then I'm a graduation!!wehooo..x sabar nye ase ati ite ni..hehehehee...so guys, happy reading..aku mls nk menulis panjang2...tak dak mood..hehehe...

p/s: dr sem 1 aku dok pikir mengape aku sebagai Sport Studies student kene blaja Law,Account,Economic & paling grrr Calculus..ape kejadahnye??same2 kite pikir kan...daaaa~~

No comments:

Post a Comment