Wednesday, February 15, 2012

its 15 February, ABAH....

assalamualaikum blogger...pe habaq angpa today??soklan bodoh aku tnye ni..sbb skg da jam 1.07 pagi...sure la mostly kowang da tdo an..hehehe...today beday abah aku...tp aku x taw nk wish kat sape..sbb dy da xde...yg aku leh bwat cume anta doa utk dy..aku x nk cakap ngn mak aku sbb xnk mak aku lg sedih..so kat ko je la wahai cik blog aku leh share...hope x kesah...

abby x dapat nk  bg abah pape...sbb abah jaoh..tp  abah mesti taw kn, abah salu ade kat ati ni....abby x penah lupe kn abah..walao sesaat....abby juz nk ckp yg abby bangge ade bapak sebaik abah..abah xpenah naek tgn walaopon abby ni degil cam bkn pmpwn..haha....

abby salu harap abah dtg jenguk abby dlm mmpi...sbb abby rndu kn abah sgt2....tp ade la sekali tu abah jenguk abby....abah senyum...mesti abah x sangke anak abah ni da jd besar n cantek camni kn...hahaha..prasannye anak bongsu abah ni.....

abby da nk habis blaja...abah da x yah risau sape nk jage mak..sbb anak bongsu abah ni kn ade....nyamok pon x brani singgah kalau abby jage mak..haha..gangster keledek betol anak abah ni la....haha.....kalau de further study, abby x nk jaoh2..kalau leh kat melake pon da ok da kn..bleh la tiap weeknd blek umah..haha

abah,..walaopon abby taw abah x dapat bace pe yg abby tulis ni, tp abby rase lega even kat cni je leh luah kn sume...abby sayang giler kat abah...sorry sebab jarang tgk abah...sbb kitowang da x blek umah lame..byk sgt kisa sedih kat sane....tp abah jgn isau...kalau abby lalu sane, abby tgk abah k...abah jgn sedih2 taw...walao dr jaoh, doa abby selalu utk abah...

k la abah...x larat da nk kesat air mate ni...ahaha..laju plak menitis...ishh terok betol gangster keledek ni kn..x gangster langsung..hahaha....lastly abby nk ckp, abby syg sgt2 kat abah..abby rindu gile kat abah....


p/s: al-fatihah kepade abah sy ABDUL WAHAB BIN SADIMAN..
1938-2010


No comments:

Post a Comment