Wednesday, June 15, 2011

Its Dinner Time!!!!

hallo all.....lame da x mencoret kat sni...agak bz la..mahap ye..hehehhee...haa...ni nk story ni....hari ni rabu, 15.6.2011 my kolej sungguh baek ati kerane tlah membelanjakn kami makan pon kat The Lotus Beach Resort..pehh semart dowh...perot mmg wa da spend utk di sendatkn mlm ni....lantak la cacing kat dlm perot aku da bwat konsert hard metal or kroncong, aku ttp x mkn..hahahaha....mlm ni la kali ke2 aku kne solek..peh sumpah nk mkn pon susah....kje madu ku; c-dot...dy yg menepek ntah pape kat muke aku..lantak la..x kesah da..yg penting perot kenyang maa..hahahaha....here aku de ckit snap2 ngn dak2 yg lepak kat meja aku..hehehe...enjoy maa



p/s: dinner keraian ni mmg cool dowhh.....sumpah best..thx INSTEDT....next time menang lg blnje lg ye..hehe

No comments:

Post a Comment